【金牌父母DHA小教室第1堂: 唔洗再估估下】DHA對胎兒有咩好?

金牌父母DHA小教室第1堂

很多媽媽對懷孕充滿無限的期待,做足產前檢查,希望BB可以健康成長,但你又知吾你原來女性身體由準備懷孕、懷孕期、到哺乳期,唔同階段所需要嘅DHA營養都有唔同!!

如果BB在早期吸收足夠DHA,有助胎兒腦部和眼睛視網膜正常發展,更可提升幼兒日後解決問題和學習能力,今次請來營養師Rossane Lee,為大家分享下孕媽媽有關DHA小知識和孕期營養謬誤!

想知自己懷孕期間或產後有無攝取足夠DHA ?唔想再估估下?立即透過最新的「DHA水平檢測套裝」測試體內 DHA水平!只需一滴手指血或母乳安在家中約 14 日就可以知道結果。

受訪嘉賓:營養師Rossane Lee

本影片僅供教育用途。本影片的目的在於提供多樣化健康相關主題的知識,並非用來替代專業醫療建議、診斷或治療,若您有任何醫療狀況的疑問,請務必先諮詢您的醫生或是其他專業醫療人員。

延伸閱讀: 不要錯過寶寶的大腦發育黃金期