【金牌父母DHA小教室第2堂: 唔洗再估估下】DHA爆燈一定好?!

金牌父母DHA小教室第1堂

嚟到第2堂,今次我地嘅營養師Rossane會繼續為各位媽媽分享下有關DHA的小知識和孕期營養謬誤!

很多媽媽以為懷孕期間進食大量魚油補充品,DHA爆燈對BB一定好?!其實有咩風險你又知唔知?!

立即去片了解更多!

想知自己懷孕期間或產後有無攝取足夠DHA ?唔洗再估估下?立即透過最新的「DHA水平檢測套裝」測試體內 DHA水平!只需1-2滴手指血或母乳安在家中約 14 日就可以知道結果。

受訪嘉賓:營養師Rossane Lee

———————————————————————————-

本影片僅供教育用途。本影片的目的在於提供多樣化健康相關主題的知識,並非用來替代專業醫療建議、診斷或治療,若您有任何醫療狀況的疑問,請務必先諮詢您的醫生或是其他專業醫療人員。

 

金牌父母DHA小教室影片重溫:【第1堂:? DHA 對BB有咩好?

延伸閱讀: 不要錯過寶寶的大腦發育黃金期